بنر دستگاه واکس کفش

بهترین مارک دستگاه واکس کفش برقی

بهترین مارک دستگاه واکس برقی کفش چیست؟

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که افراد می‌توانند انجام بدهند تا ظاهری مرتب و تمیز داشته باشند، واکس‌زدن کفش‌هایشان است. در گذشته برای این کار از واکس‌های قدیمی و برس‌های مخصوصی استفاده می‌شد و تقریباً تمامی ما خاطرات کثیف‌کاری و سیاه‌کردن دست‌ و لباس‌هایمان را موقع واکس‌زدن کفش‌هایمان داریم.

در سال‌های اخیر دستگاه‌های واکس کفش به بازارهای داخلی وارد شدند، جای واکس‌های قدیمی را گرفتند و انسان‌ها را از تمیز‌کردن دستی کفش‌هایشان نجات دادند. حتماً شما هم هنگام ورود به اداره‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی و ساختمان‌های تجاری و هتل‌ها یک دستگاه بزرگ مقابل درب ورودی‌شان دیده‌اید، این دستگاه همان واکس کفش اداری است که هم‌نشین دائمی مراکز تجاری و اداره‌ها شده است.

در این مقاله ابتدا با انواع دستگاه واکس کفش آشنا می‌شوید؛ سپس به معرفی بهترین مارک دستگاه واکس کفش برقی می‌پردازیم تا هنگام خرید این دستگاه انتخاب خوبی داشته باشید و دچار سردرگمی نشوید.

شوشاینر آنا min

انواع دستگاه واکس کفش

دستگاه‌های واکس‌زن با چندین مدل مختلف در بازار موجود هستند و بنا به نیاز و موارد استفاده، دسته‌بندی شده‌اند. این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

  • دستگاه واکس‌زن دستی:

این نوع دستگاه واکس کفش به دو شکل بدون‌ شارژ و شارژی تولید می‌شود. مدل بدون شارژ واکس‌زن کفش دستی، عملکردی مشابه برس‌های واکس قدیمی دارد و باید با استفاده از نیروی دست کفشتان را واکس بزنید، اما در مدل شارژی نیازی به حرکت دست شما نیست.

این واکس‌زن‌ها با برس‌های مخصوصی که دارند، در کمترین زمان ممکن کفش شما را برق می‌اندازند. یکی از ویژگی‌های مثبت دستگاه‌های واکس کفش دستی، قابلیت حمل و جابه‌جایی این دستگاه است و این امکان را به شما می‌دهد تا در مسافرت، قرارهای کاری و هر شرایطی وسیله مخصوص تمیزی کفش‌هایتان را به همراه داشته باشید.

این دستگاه‌ها دارای گیربکس مخصوصی هستند که سرعت چرخش برس را تنظیم می‌کند، درنتیجه نیازی نیست نگران پاشیدن واکس به اطرافتان باشید. به‌علاوه از واکس‌زن دستی می‌توانید برای پولیش یا تمیز‌کردن کت، کیف، لباس چرمی، مبلمان و دیگر لوازم مشابه استفاده کنید.

 

  • دستگاه واکس‌زن خانگی:

دستگاه واکس زن خانگی چوبی1 800x800 1دستگاه واکس‌ کفش خانگی در دو مدل برقی و شارژی به فروش می‌رسد. این نوع دستگاه واکس‌زن بیشتر برای خانه‌ها و محیط‌هایی که مساحت کمی دارند، کاربرد دارد؛ چراکه در ابعاد کوچک‌تری تولید شده است و قیمت پایین‌تری دارد.

منبع تغذیه برق این دستگاه همان برق 220 ولت شهری است. دستگاه واکس کفش خانگی دو برس دارد که یکی از آن‌ها برای گردگیری کفش و دیگری برای پخش‌کردن واکس روی کفش استفاده می‌شود.

برخی از مدل‌های دستگاه واکس‌زن خانگی دارای تایمر هستند؛ به‌گونه‌ای که پس از قراردادن کفش در جایگاه مخصوص واکس و فشردن پدال، دستگاه به‌طور خودکار شروع به کار می‌کند و پس از مدت زمان تعیین‌شده خودکار خاموش می‌شود. واکسی که در دستگاه واکس کفش خانگی استفاده می‌شود از نوع بی‌رنگ و برای تمامی مدل‌های کفش است.

 

  • دستگاه واکس‌زن نیمه‌ اتوماتیک:

دستگاه واکس زن برقی کفش آنا 800x800 1این نوع دستگاه واکس کفش با نام دستگاه دو برس نیز شناخته می‌شود. دستگاه واکس‌زن نیمه‌ اتوماتیک با مکانیسم واکس بی‌رنگ تهیه شده است، اما می‌توانید از تمام واکس‌های رنگی نیز در این مدل استفاده کنید. این دستگاه هم مانند سایر دستگاه‌های واکس‌زن برقی کفش عمل‌ می‌کند و حدوداً پس از 40 ثانیه واکس‌زدن کفش به‌صورت خودکار خاموش می‌شود. این نوع دستگاه واکس کفش اداری بیشتر برای هتل‌ها و شرکت‌های بزرگ مناسب است.

 

 

 

  • دستگاه واکس‌زن تمام اتوماتیک:

زن برقی 4 برس e1603192351335 800x800 1دستگاه واکس‌زن تمام اتوماتیک با چهار برس به‌عنوان یک دستگاه همه‌کاره برای واکس کفش‌ها به فروش می‌رسد. این دستگاه با چهار فرچه، نقاط مختلف کفش‌ را تمیز می‌کند. همچنین با دو شیر برقی برای انتقال واکس، به شما این امکان را می‌دهد که دو رنگ واکس مختلف را همزمان داشته باشید و به تناسب رنگ کفشتان از آن استفاده کنید. این دستگاه واکس‌زن برقی کفش، نیز به‌عنوان دستگاه واکس کفش اداری برای هتل‌ها و مراکز تجاری و رسمی بزرگ کاربرد دارد و با تایمر 40 ثانیه‌ای به‌طور خودکار کفش شما را تمیز کرده و خاموش می‌شود.

 

 

 

مزایای استفاده از دستگاه واکس کفش برقی

  • صرفه‌جویی در زمان هنگام واکس‌زدن
  • استفاده از واکس مایع به‌جای واکس جامد
  • نحوه استفاده از دستگاه بدون دست و با پدال
  • قابل استفاده برای انواع رنگ کفش و واکس
  • تولید شده در ابعاد مختلف با کاربرد‌های متعدد
  • دارای تایمر خودکار در کنار دکمه روشن و خاموش
  • قابلیت تنظیم میزان تزریق واکس روی فرچه‌ها
  • تعبیه دکمه مخصوص گردگیری کفش

 

بهترین مارک دستگاه واکس کفش برقی

Shoeshinner 4 B 28 10 1400 800x800 1دستگاه واکس کفش با برندهای مختلفی در بازار عرضه می‌شود. هنگام خرید این دستگاه‌ها فارغ از توجه به برند آن، باید موارد متعددی را در نظر داشته باشید تا بهترین دستگاه واکس کفش برقی را خریداری کنید. شناخت دستگاه‌های واکس‌زن برقی کفش چندان کار دشواری نیست. از نشانه‌های یک دستگاه با کیفیت و مرغوب می‌توان به ضمانت‌نامه دستگاه اشاره کرد.

از آنجایی که این دستگاه‌ها در طول روز چندین بار مورد استفاده قرار می‌گیرند، مهم است که برایشان گارانتی بلندمدت وجود داشته باشد تا در صورت خرابی بتوانید بدون نگرانی از خدمات پس‌ از فروش آن­ها استفاده کنید.

از مشخصات دیگری که می‌توان برای معرفی بهترین دستگاه واکس‌ کفش برقی نام برد، قابلیت تنظیم میزان پاشیدن واکس روی کفش شماست. این قابلیت به شما کمک می‌کند که مقدار لازم واکس را روی فرچه‌ها تزریق و کفشتان را تمیز کنید.

همچنین وجود قابلیت گردگیری کفش به‌طور مجزا نیز برای بسیاری از افراد مهم است؛ چراکه در بسیاری مواقع کفش شما نیازی به واکس ندارد و کافی است گردو‌غباری که روی کفشتان نشسته را تمیز کنید. برای این کار به‌راحتی پایتان را در جایگاه واکس قرار می‌دهید و با زدن دکمه گردگیری، تمام خاک روی کفشتان زدوده می‌شود.

از مشخصات دیگری که در دستگاه واکس کفش اداری باید مدنظر داشته باشید، وجود چهار فرچه است که یکی از آن‌ها برای واکس مشکی، یکی برای واکس قهوه‌ای، یکی برای گردگیری و آخری برای پرداخت استفاده می‌شود. همچنین وجود شیرهای مجزا برای تزریق واکس و چراغ چشمک‌زن نشان‌دهنده عملیات واکس نیز از قابلیت‌های یک دستگاه واکس کفش با کیفیت است.

 

جمع‌بندی

در این مقاله با انواع دستگاه واکس کفش و با مشخصات یک دستگاه ارزشمند و اصل آشنا شدید. خرید این دستگاه‌ها همان‌قدر که ساده به‌ نظر می‌رسد، تخصصی است و بهتر است قبل از خرید با بررسی محصولات مختلف موجود در تولیدی و صنعتی آذر جارو، محصول کاربردی خودتان را انتخاب و آن را خریداری کنید.

 

دستگاه های واکس کفش برقی آنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *