480 250

جاروبرقی سطلی چیست ؟

تاریخچه جارو برقی سطلی

فهرست مطالب

اولین جارو برقی مانند بسیاری از وسایل منزل در قرن بیستم میلادی اختراع شد. بعد از آن جاروبرقی سطلی نیز به عنوان یکی از انواع جاروبرقی ها تولید و روانه بازار شد. در نیمه اول قرن بیستم میلادی اولین مدل از جارو ها که به کمک موتور الکتریکی کار می کردند اختراع شدند. یک فرد آمریکایی اولین بار این مدل جارو را ساخت و در ایالات متحده آمریکا از آن رونمایی کرد.

جاروهای برقی از قرن بیستم میلادی تا به امروز مانند سایر وسیله های منزل فرآیند رشد و تکامل خود را همراه با رشد تکنولوژی طی کردند. جارو برقی های امروزی شاید در کل تفاوتی با جارو برقی های قدیمی نداشته باشند؛ اما می توان گفت در جزئیات جارو برقی سطلی قرن بیست و یک با جارو برقی های اوایل قرن بیستم میلادی کاملا متفاوت است.

جارو برقی سطلی

جاروبرقی سطلی یکی از پرطرفدار ترین مدل های جارو برقی می باشد. این نوع از جارو برقی ها دارای شکل استوانه ایی هستند. جارو برقی سطلی بر خلاف جارو برقی های معمولی به صورت ایستاده بر روی پایه های خود قرار می گیرد. اما به غیر از این تفاوت بارز در ظاهر جارو برقی سطلی تفاوت های دیگری نیز با مدل های دیگر جارو برقی دارد.

جاروبرقی یک موتوره

تفاوت جاروبرقی سطلی با سایر مدل های جاروبرقی :

معمولا مخزن جارو برقی های سطلی بزرگ تر از مدل های دیگر جارو برقی می باشد.  همچنین محل قرار گیری موتور دستگاه جارو برقی سطلی با جارو برقی های معمولی متفاوت است. این مدل از جارو برقی ها که به اصطلاح به آن ها سطلی می گویند؛ به طور کلی دارای ابعاد بزرگ تری از مدل های دیگر جارو برقی می باشند؛ و برای کار های صنعتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

جاروبرقی قیمت مناسب

جارو برقی سطلی صنعتی

جارو برقی های صنعتی یا نیمه صنعتی جز انواع جارو برقی سطلی می باشند. این جارو برقی ها شاید در ظاهر و کارکرد خود تفاوت چندانی با جارو برقی های غیر صنعتی نداشته باشند؛ اما پارامتر های مختلفی جارو برقی ها صنعتی و نیمه صنعتی را از جارو برقی های غیر صنعتی متمایز می کند. جارو برقی ها سطلی صنعتی یا نیمه صنعتی در مشخصات فنی خود کاملا متمایز از جارو برقی های غیر صنعتی می باشند. برای خرید جارو برقی های صنعتی باید نکاتی مختلفی را در نظر گرفت. در نظر گرفتن این نکات هنگام خرید جارو برقی های صنعتی یا نیمه صنعتی سطلی می تواند به افراد مختلف کمک کند تا برای مجموعه خود بهترین و مناسب ترین جارو برقی را تهیه کنند.

 

مقاله کاربردی : چرا جارو صنعتی آنا بهترین انتخاب است ؟

 

اهمیت قدرت موتور جارو برقی سطلی

یکی از مهم ترین نکاتی که برای خرید جارو برقی سطلی باید به آن توجه کنند؛ قدرت موتور الکتریکی جارو برقی می باشد جارو برقی ها در واقع ماشینی هستند که به کمک برق کار می کنند. هر ماشینی مانند جارو برقی یا سایر وسایل برقی دارای موتور الکتریکی درون خود می باشند. در واقع می توان موتور الکتریکی جارو برقی را مهم ترین بخش این وسیله دانست. زیرا در صورت نبود موتورهای الکتریکی جارو برقی وجود نخواهد داشت موتور های الکتریکی با قدرت و توان مختلفی کار می کنند.

تفاوت قدرت مکش در انواع جاروبرقی های سطلی :

برای تمیز کردن هر مکانی باید از موتور الکتریکی با قدرت مناسب و متناسب با همان مکان استفاده کرد. منازل مسکونی معمولا کوچک هستند و کثیفی کمی دارند در نتیجه جارو برقی های سطلی که در منازل استفاده می شوند؛ نیازی به قدرت موتور الکتریکی خیلی بالا ندارند. به همین جهت تولید کنندگان این نوع جارو برقی ها از موتور های الکتریکی با توان خیلی بالا در محصولات خود استفاده نمی کنند. اما برخلاف جارو برقی های سطلی معمولی در جارو برقی سطلی صنعتی یا نیمه صنعتی باید از موتور الکتریکی با قدرت بالا استفاده شود.

جاروبرقی نیمه صنعتی قیمت مناسب

 

مورد مهم در خرید جاروبرقی سطلی :

هنگام خرید جارو برقی های سطلی حتما باید به نوع موتور و قدرت الکتریکی موتور توجه شود. جارو برقی های سطلی معمولا با موتور های الکتریکی مختلفی در بازار وجود دارند. قدرت موتور های الکتریکی این نوع از جارو برقی های صنعتی نیز دارای درجه بندی های مختلفی می باشد.

ابعاد مخزن جارو برقی صنعتی

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید و فروش جارو برقی سطلی باید به آن توجه کرد؛ ابعاد مخزن جارو برقی سطلی می باشد. طبیعتا جارو برقی های سطلی صنعتی یا نیمه صنعتی دارای ابعاد مخزنی بزرگ تری نسبت به جارو برقی های معمولی هستند. اما نکته ایی که باید به آن توجه نمود؛ متناسب بودن ابعاد مخزن جارو برقی  و محیطی است که جارو در آن استفاده خواهد شد. برای جارو برقی کشیدن محیط های خیلی بزرگ باید از جارو های صنعتی که ابعاد مخزن آن ها زیاد است استفاده شود.

 

بخوانید : چرا جاروبرقی صنعتی آنا بهترین برند است ؟

 

رابطه وسعت محیط با اندازه مخزن جاروبرقی صنعتی :

اگر هنگام خرید جارو برقی های سطلی صنعتی یا نیمه صنعتی به ابعاد مخزن توجه نشود مشکلاتی به وجود می آید. به عنوان مثال اگر برای یک محیط بزرگ جارو برقی کوچکی خریداری شود قطعا هنگام جارو کردن مخزن جارو برقی پر خواهد شد در این صورت باید مدت زمان نسبتا طولانی را برای خالی کردن مخزن صرف کرد. این گونه در هنگام زمان جارو کردن وقفه نسبتا زیادی در این کار به وجود می آید. برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل باید جارو برقی های صنعتی با نیمه صنعتی سطلی را متناسب با ابعاد محیط خریداری کرد. متخصص های فروش جارو برقی می توانند به شما در یافتن بهترین دستگاه کمک کنند. علاوه بر ابعاد محیط میزان کثیفی محیط صنعتی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. ممکن است بعضی از محیط ها با وجود کوچک بودن کثیفی بیشتری داشته باشند. به همین دلیل برای این مکان ها از جارو برقی های سطلی با مخزن بزرگ استفاده  گی شود.

نکته برای استفاده از جارو برقی سطلی

جارو برقی سطلی مانند بسیاری از وسیله های برقی دارای موتور الکتریکی می باشند. موتور یک قطعه الکتریکی است که امکان خراب شدن دارد. در صورتی که از موتور های الکتریکی به درستی استفاده نشود این موتور ها خراب خواهند شد. یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام استفاده از جارو برقی های سطلی باید به آن توجه نمود؛ خاموش کردن جارو برقی بعد از مدتی کار کردن می باشد. این گونه به موتور الکتریکی جارو برقی فشار نخواهد آمد؛ و مدت طولانی برای شما کار می کند.

سوالات متداول : 

 

1 دیدگاه برای “جاروبرقی سطلی چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *