سوالات متداول جاروبرقی

سوالات متداول جاروبرقی سطلی

1- تفاوت جاروبرقی سطلی با دیگر جاروبرقی ها در چیست؟

جاروبرقی سطلی خانگی یک موتوره آب و خاک آنا الکتروموتور AEG

جاروبرقی های معمولی که در اکثر اماکن استفاده می شود برخلاف ظاهر زیبایی که جاروبرقی سطلی خانگی یک موتوره آب و خاک آنا الکتروموتور AEG دارند نسبت به جاروبرقی سطلی قدرت مکش و توان کمتری دارند و از طرف دیگر ظرفیت مخزن زباله آنها بسیار کم بوده و نیاز به تخلیه مکرر هر روزه دارند و با توجه که کیسه های کوچکی که بابت زباله در آنها تعبیه شده است و یک بار مصرف بودن و نیاز هر روزه به تعویض این کیسه ها ، هزینه زیادی بر مصرف کننده وارد می کنند ، در حالی که جاروبرقی های سطلی زباله در مخزن بوده و حجم بیشتری از زباله را در خود جای می‌دهند علاوه بر این برخی مدل های جاروی سطلی امکان جمع آوری آب و خاک را دارا می‌باشند.

مدل های تولیدی جاروبرقی سطلی آنا

2- بهترین جاروبرقی سطلی کدام است ؟

جاروبرقی های سطلی انواع گوناگون با ظرفیت مخزن مختلف و کارایی متفاوت دارند لذا نسبت به نوع کاربری که از دستگاه انتظار داریم بهترین نوع جاروبرقی سطلی را انتخاب می کنیم بهترین جاروبرقی سطلی نسبت به محل مورد استفاده شما تعیین می‌گردد .

3- جاروبرقی صنعتی چیست؟

یکی از انواع جاروبرقی های سطلی ، جاروبرقی صنعتی می‌باشند که معمولا در اماکن و کارهای صنعتی که با زباله های بیشتری سروکار دارند استفاده می شوند. و دارای تعداد موتور بیشتر و ابعاد مخزن بزرگتر می‌باشد

مدل های تولیدی جاروبرقی صنعتی آنا

 

4- جهت اداره جات از چه نوع جاروبرقی سطلی می شود استفاده کرد؟

با تاکید بر اینکه در اداره‌جات نیاز به جاروبرقی با صدای کم و از طرفی حجم کوچکتر و قدرت بالا بابت جمع آوری زباله ها نیاز است لذا به مصرف کنندگان پیشنهاد می شود از جاروبرقی سطلی با حجم مخزن 20 یا 40 لیتری تک موتور استفاده کنند

5- انواع جاروبرقی های سطلی کدامند؟
جاروبرقی-سطلی-خانگی-یک-موتوره-آنا-الکتروموتور-AEG
جاروبرقی-سطلی-خانگی-یک-موتوره-آنا-الکتروموتور-AEG

جاروبرقی های سطلی با توجه به ظرفیت مخزن زباله به انواع خانگی ، هتلی – اداری ، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم بندی می شوند.

6- ظرفیت مخزن انواع جاروبرقی های صنعتی کدامند؟

معمولا جارو برقی های سطلی با ظرفیت مخزن 20 ، 40، 50 و 80 لیتری در بازار موجود می باشد که با توجه به نیاز کاربر و نوع استفاده از جاروبرقی، ظرفیت مخزن های متفاوت پیشنهاد می شود.

7- برای مساحت های مختلف از چه نوع جاروبرقی سطلی باید استفاده کرد ؟

معمولا پیشنهاد می شود برای اماکنی با مساحت زیر 80 متر مربع از جاروبرقی های هتلی – اداری یا جاروبرق های خانگی سطلی و  برای مساحت بالای 80 متر مربع تا 150 متر مربع از جاروبرقی های سطلی نیمه صنعتی و از 150 متر به بالا از جاروبرقی های سطلی صنعتی باید استفاده کرد .

8- چه عواملی در نوع انتخاب جارو برقی سطلی دخالت دارند ؟

الف ) مساحت مورد نظر جهت نظافت     ب) نوع زباله ای که معمولا در محل نظافت با آن سروکار دارند
ج) میزان استفاده از دستگاه در روز توسط کاربر      د)مکانی که کاربر در آن از دستگاه استفاده می کند

9- برای انواع زباله از چه نوع جاروبرقی سطلی می توان استفاده کرد؟

انواع زباله بستگی به وزن ، حجم ، میزان چسبندگی به سطح و جنس زباله تقسیم بندی می شوند ، هرچقدر وزن ، حجم و میزان چسبندگی زباله بیشتر باشد باید از جاروبرقی سطلی با توان و حجم مخزن بیشتر استفاده کرد . جنس زباله مانند قابل اشتعال بودن یا با ارزش بودن زباله (گرد باقی مانده از کار در طلا فروشی ها ) تاثیر زیادی در انتخاب نوع جارو برقی سطلی دارد ، حرارت ناشی از موتور نباید باعث اشتعال زباله شود یا نباید زباله با ارزش از فیلتر های جاروبرقی صنعتی رد شده و به بیرون برود.

10- میزان استفاده از دستگاه در روز توسط کاربر چه تاثیری در انتخاب نوع
جاروبرقی-سطلی-نیمه-صنعتی-آنا-الکتروموتور-AEG-آلمان
جاروبرقی-سطلی-نیمه-صنعتی-آنا-الکتروموتور-AEG-آلمان

جاروبرقی سطلی دارد؟

معمولا موتورهای استفاده شده در جاروبرقی های سطلی داعم کار نبوده و بعد از استفاده 40 دقیقه مداوم باید به دستگاه استراحت داده شود ، پیشنهاد می شود به کاربرانی که نیاز دارند بیش از این زمان به صورت مدام از دستگاه استفاده کنند، حتما جاروبرقی سطلی مجهز به مدار اتوماتیک تهیه فرمایند چون مدار استفاده شده در این دستگاه ها به صورت اتوماتیک و به تناوب به موتورهای دستگاه استراحت داده و زمان بیشتری را به کاربر جهت استفا ده از دستگاه می دهند.

11-مکانی که کاربر از جاروبرقی سطلی استفاده می کند چه تاثیری به نوع انتخاب جاروبرقی سطلی دارد ؟

با توجه به محیط های مختلف مانند ، کارخانه، اداره ، انبار ، انبار های دارویی ، کلین روم ها و … به جاروبرقی های سطلی با کارایی های مختلف نیاز است به طور مثال در کلین روم از جاروبرقی سطلی با قابلیت نصب فیلتر هپا باید استفاده نمود

12-تفاوت جاروبرقی سطلی صنعتی با نیمه صنعتی در چیست ؟

در مقایسه جاروبرقی های سطلی صنعتی با نیمه صنعتی باید گفت جاروبرقی های صنعتی حجم مخزن بیشتری دارند و با توجه به وزن بیشتر آنها برای جابجایی آسان تر دارای گاری و کالسکه هستند اما در نیمه صنعتی صرفا با چرخ هایی که در زیر مخزن تعبیه شده است این امر صورت می‌گیرد و حجم مخزن کمتری دارند.

13-آیا جاروبرقی های سطلی نسبت به جاروبرقی های دیگر دوام بیشتری دارند ؟

با توجه به مخزن استیل به کار رفته در جاروبرقی های سطلی (شرکت آنا) و گاری و کالسکه فلزی مجهز به رنگ پودری الکترواستاتیک کوره ای و مقاوم بودن در برابر ضربه ، طبعا مقاوم تر بوده و دوام بیشتری دارند.

14- میزان خلا در جاروبرقی سطلی به چه معنی است؟

با کارکرد موتور های مکش در جاروبرقی های سطلی هوای داخل مخزن تخلیه شده و خلاء در مخزن ایجاد می شود که خلاء ایجاد شده باعت به وجود آمدن مکش در دستگاه می شود و رابطه مستقیم با ظرفیت مخزن دارد.

15-مقدار خلاء ایجاد شده چه تاثیری در قدرت مکش جاروبرقی سطلی دارد؟
جاروبرقی-سطلی-نیمه-صنعتی-آب-و-خاک-آنا-الکتروموتور-AEG-آلمان
جاروبرقی-سطلی-نیمه-صنعتی-آب-و-خاک-آنا-الکتروموتور-AEG-آلمان

هرچقدر ظرفیت مخزن بیشتر باشد خلاء ایجاد شده در مخزن بیشتر است و جهت پر شدن این خلاء، میزان جریان هوای بیشتری مورد نیاز است در نتیجه هرچقدر مخزن بزرگتر باشد مکش بیشتر می شود.

16-آیا جاروبرقی های سطلی برای مصرف روزانه مناسب هستند؟

با توجه به مقاومت و دوام بالای این نوع جاروبرقی ها ، کاملا مناسب بوده و کارایی بسیار بالایی را به کاربر می دهند.

17-آیا میزان گرد و خاک روی کارکرد جاروبرقی سطلی تاثیر دارد ؟

هرچقدر میزان گرد و خاک مورد مکش بیشتر باشد سطح فیلتر استفاده شده در جاروبرقی سطلی زود تر گرفته می شود و مکش کمتر می شود ، اما با توجه به سطح زیاد فیلتر استفاده شده در جاروبرقی های سطلی این امر خیلی دیرتر نسبت به دیگر جاروبرقی ها اتفاق می افتد.

18- آیا خوب است فرش خود را هر روز جارو کنیم ؟

ممکن است شما نخواهید یا نیاز به جاروبرقی هر روز نداشته باشید، اما جاروبرقی کشیدن مکرر فرش نه تنها بهترین راه برای تمیز نگه داشتن فرش است بلکه هیچ گونه آسیبی به فرش نمی رساند بلکه توصیه می شود جاهای پر رفت و آمد خانه را بیشتر جاروبرقی بکشید تا فرش نیاز به شستشوی کمتری داشته باشد.

19- آیا جاروبرقی بهتر است یا جارو دستی معمولی؟

جاروهای معمولی به دلیل چوبی بودن آن به سطح رویی فرش آسیب می رسانند و از طرفی گرد و غبار ایجاد کرده که برای سلامتی زیان آور است اما استفاده از جاروبرقی این مضرات را ندارند ،

20- ایا تعداد موتور ها در جاروبرقی های سطلی در مکش تاثیر دارند؟

با توجه به اینکه هر موتور 1300 وات توان دارد و تعداد بیشتر موتور باعث می شود توان بیشتری در اختیار داشته باشیم ، در نتیجه هرچقدر تعداد موتور ها بیشتر باشد قدرت مکش هم بیشتر خواهد بود.

21– موتور جاروبرقی های سطلی آنا چیست ؟

جاروبرقی های سطلی آنا با توجه به تیپ خود دارای دو نوع موتور 1- الکتروموتور AEG ساخت اسلونی و 2 – طرح دمل ساخت چین تولید میگردد که دارای کیفیت و قیمت های متفاوتی می‌باشد که بنا بر نیاز خود می‌توانید نسبت به سفارش آن ها اقدام نمایید .

22- آیا جاروبرقی های سطلی امکان جمع آوری آب را دارا می‌باشند ؟

بله برخی مدل های جاروهای سطلی که به آنها آب و خاک میگویند این قابلیت را دارا میباشند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *